Subject: FW: 2507 - Kanepi alajaama juurdepääsutee
From: Indrek Kaarmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Roland Laugason" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 21:21:03 +0200

Tere!

E-kirja manus jäi eelnevalt kaasa panemata.

Lugupidamisega,

Indrek Kaarmäe

Lineman OÜ

Mob: +372 5349 1419

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne. E-kirja sisu edastamine kolmandatele isikutele ei ole
lubatud. Kui olete saanud käesoleva kirja ekslikult, siis palun kustutage
e-kiri koos kõikide lisadega koheselt ning teavitage eksimusest kirja
saatjat. Täname!

From: Indrek Kaarmäe
Sent: Wednesday, March 12, 2025 8:17 PM
To: [email-masked]
Cc: Roland Laugason <[email-masked]>
Subject: 2507 - Kanepi alajaama juurdepääsutee

Tere!

Saadame kooskõlastamisele Teejoon OÜ poolt koostatud “2507 - Kanepi
alajaama juurdepääsutee” projekti.

Lugupidamisega,

Indrek Kaarmäe

Lineman OÜ

Mob: +372 5349 1419

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne. E-kirja sisu edastamine kolmandatele isikutele ei ole
lubatud. Kui olete saanud käesoleva kirja ekslikult, siis palun kustutage
e-kiri koos kõikide lisadega koheselt ning teavitage eksimusest kirja
saatjat. Täname!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.